Magamról

Saját fotó
Főiskolai, majd egyetemi diplomamunkáimtól kezdve világ életemben, adatok, adatbázisok, adattárházak (leginkább Oracle) környékén mozogtam. Mostanság adattárházasként, adatbányászként élem napjaimat.

2016. május 1., vasárnap

Búcsú

.
Már nem is tudom megszámolni, hányszor akartam abbahagyni a blogolást, de a mai nappal azt gondolom tényleg lezárult egy korszak az életemben.

Amit akartam (illetve tudtam), azt már kiírtam magamból, el nem tudom képzelni, hogy még egyszer belépjek a blog admin felületére posztírás igényével. Nem mintha nem lenne érdekes téma, de az élet rendje az, hogy tudni kell abbahagyni.

Ez az utolsó elötti posztom lesz, hogy előredátumozás révén, a számomra legkedesebb poszt legyen a legutolsó, hogy mégis ne ilyen szomorúság legyen a végszó itt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése