Magamról

Saját fotó
Főiskolai, majd egyetemi diplomamunkáimtól kezdve világ életemben, adatok, adatbázisok, adattárházak (leginkább Oracle) környékén mozogtam. Mostanság adattárházasként, adatbányászként élem napjaimat.

2017. február 21., kedd

"Business and Café" - agypusztító brandszemét

3 biztos buktató a siker lépcsőinél

Már másodjára foglalkozom ezzel a szörnyű rettenet branddel, akik ontják a betű-szemetüket a gyanutlan világra. A blogoszféra legalját képviselik értelmetlenségben, bullshitben immáron spamelésben is.

Annyi vér nincs a pucájukban, hogy kommentelni lehessen a sz*raikat nemhogy a blogon, hanem a Facebookon sem, mert órákon belül törlik a kommentet (ami nem kedves nekik). Egy szégyen az egész.

Jót röhögtem azon viszont, amikor ezt megláttam: Mi a közös a Preziben, a Libriben és a Business & Caféban? Amikor a bolha próbál meg nagyobbnak látszani az elefánt hátán. Ha valaki rühelli a Prezit az én vagyok, de azt sejtem, hogy nem gyújtottak ott sem örömtüzeket az ilyen "marketingsiker" nyomán. Ész megáll komolyan mondom, a pofátlanság hogy tud tort ülni.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése